A webáruházban hétfőn és csütörtökön van csomagküldés.
Hétfő délután 3 óráig kiegyenlített rendeléseket hétfőn, míg a csütörtök délután 3 óráig kiegyenlített rendeléseket csütörtökön postázzuk.
Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta Zrt. teljesíti.
A terméket belföldre 500 g alatt ajánlott levélként küldjük, 500 g felett pedig csomagként.
Európai országokba ajánlott, elsőbbségi levélpostai küldeményként történik a szállítás.
A szállítási költségei a “Kosár végösszege” felirat alatt látható. A szállítási költséget a megvásárolni kívánt termékek súlya és a szállítás helye alapján határozzuk meg.
A szállítás díjánál a Magyar Posta Zrt. érvényben lévő díjszabása az irányadó, mely megtekinthető a következő linkre kattintva: https://www.posta.hu/dijszabasok
A szállítás helye A csomag összsúlya A szállítás díja
Belföld 50 g alatt 455 Ft
Belföld 100 g alatt 535 Ft
Belföld 250 g alatt 575 Ft
Belföld 500 g alatt 795 Ft
Belföld 2000 g alatt 1190 Ft
Európai országokba 50 g alatt 1485 Ft
Európai országokba 100 g alatt 1815 Ft
Európai országokba 250 g alatt 2385 Ft
Európai országokba 500 g alatt 3290 Ft
Európai országokba 1000 g alatt 4945 Ft
Európai országokba 1500 g alatt 6575 Ft
Európai országokba 2000 g alatt 7965 Ft
Amennyiben vásárlásának értéke eléri a 19990 Ft-ot, úgy belföldi szállítás esetében nem számítunk fel postaköltséget.
Csomagolási díjat nem számítunk fel.
A megrendelés során megadott postázási/kézbesítési címet az Ügyfél köteles ellenőrizni. Amennyiben a Szolgáltató kézbesítője visszaküldi Szolgáltatónak a megrendelt terméket “Cím elégtelen”, “Ismeretlen”, ” Elköltözött”, “Nem vette át”, “Nem kereste” stb. jelzéssel, akkor a második (vagy későbbi) szállítást belföldi-, és külföldi szállítás esetén egyaránt, a megrendelést visszaigazoló e-mailben meghatározott ügyintézési díj, vagy a választott szállítási módhoz kapcsolódó szállítási díj (mely tartalmazza az újabb postaköltséget/szállítási díjat is) Szolgáltató részére történő befizetését követően tudja Szolgáltató ismételten teljesíteni. Amennyiben utánvétes terméket nem vesz át az Ügyfél, úgy azt kizárólag előre utalásos kifizetést követően (tehát a termék teljes vételárának, és a szállítási díjnak kifizetését követően) szállítja le újból a Szolgáltató. Az első sikertelen kézbesítést követően 180 napig őrzi meg a visszakerült terméket a Szolgáltató, majd azt újból értékesíti a 180. napot követően. Ez idő alatt az újraküldési díj ellenében Szolgáltató megkísérli a termék újbóli kézbesítését, de amennyiben az is sikertelen lesz, úgy az őrzési időbe azt is beleszámítja a Szolgáltató. A fentieket az Ügyfél maradéktalanul elfogadja.
A kézbesítés munkanapokon történik, a 8 és 16 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Amennyiben nem tartózkodik a megadott helyen, úgy az illetékes postahivatalban még 10 napig átveheti a terméket. Amennyiben nem veszi át és visszakerül hozzánk a csomag, abban az esetben, ha újra szeretné megrendelni, akkor a visszaküldés költsége a vásárlót terheli és az újbóli megrendelés vételárához hozzáadásra kerül.Az Ügyfél a „Kosár végösszeg” alatt tudja kiválasztani a szállítási módot.
Az Ügyfél köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el!