Szállítás

A webáruházban hétfőn és csütörtökön van csomagküldés.

Hétfő délután 3 óráig kiegyenlített rendeléseket hétfőn, míg a csütörtök délután 3 óráig kiegyenlített rendeléseket csütörtökön postázzuk.

Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta Zrt. teljesíti.

A terméket belföldre 500 g alatt ajánlott levélként küldjük, 500 g felett pedig csomagként.

Európai országokba ajánlott, elsőbbségi levélpostai küldeményként történik a szállítás.

A szállítási költségei a “Kosár végösszege” felirat alatt látható. A szállítási költséget a megvásárolni kívánt termékek súlya és a szállítás helye alapján határozzuk meg.

A szállítás díjánál a Magyar Posta Zrt. érvényben lévő díjszabása az irányadó, mely megtekinthető a következő linkre kattintva: https://www.posta.hu/dijszabasok

A szállítás helye           A csomag összsúlya      A szállítás díja

Belföld                           50 g alatt                      455 Ft

Belföld                           100 g alatt                      535 Ft

Belföld                           250 g alatt                      575 Ft
Belföld                           500 g alatt                      795 Ft
Belföld                           2000 g alatt                   1190 Ft

Európai országokba    50 g alatt                      1485 Ft

Európai országokba    100 g alatt                      1815 Ft
Európai országokba    250 g alatt                      2385 Ft
Európai országokba    500 g alatt                      3290 Ft
Európai országokba    1000 g alatt                   4945 Ft
Európai országokba    1500 g alatt                   6575 Ft
Európai országokba    2000 g alatt                  7965 Ft

Amennyiben vásárlásának értéke eléri a 19990 Ft-ot, úgy belföldi szállítás esetében nem számítunk fel postaköltséget.

Csomagolási díjat nem számítunk fel.
A megrendelés során megadott postázási/kézbesítési címet az Ügyfél köteles ellenőrizni. Amennyiben a Szolgáltató kézbesítője visszaküldi Szolgáltatónak a megrendelt terméket “Cím elégtelen”, “Ismeretlen”, ” Elköltözött”, “Nem vette át”, “Nem kereste” stb. jelzéssel, akkor a második (vagy későbbi) szállítást belföldi-, és külföldi szállítás esetén egyaránt, a megrendelést visszaigazoló e-mailben meghatározott ügyintézési díj, vagy a választott szállítási módhoz kapcsolódó szállítási díj (mely tartalmazza az újabb postaköltséget/szállítási díjat is) Szolgáltató részére történő befizetését követően tudja Szolgáltató ismételten teljesíteni. Amennyiben utánvétes terméket nem vesz át az Ügyfél, úgy azt kizárólag előre utalásos kifizetést követően (tehát a termék teljes vételárának, és a szállítási díjnak kifizetését követően) szállítja le újból a Szolgáltató. Az első sikertelen kézbesítést követően 180 napig őrzi meg a visszakerült terméket a Szolgáltató, majd azt újból értékesíti a 180. napot követően. Ez idő alatt az újraküldési díj ellenében Szolgáltató megkísérli a termék újbóli kézbesítését, de amennyiben az is sikertelen lesz, úgy az őrzési időbe azt is beleszámítja a Szolgáltató. A fentieket az Ügyfél maradéktalanul elfogadja.
A kézbesítés munkanapokon történik, a 8 és 16 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Amennyiben nem tartózkodik a megadott helyen, úgy az illetékes postahivatalban még 10 napig átveheti a terméket. Amennyiben nem veszi át és visszakerül hozzánk a csomag, abban az esetben, ha újra szeretné megrendelni, akkor a visszaküldés költsége a vásárlót terheli és az újbóli megrendelés vételárához hozzáadásra kerül.Az Ügyfél a „Kosár végösszeg” alatt tudja kiválasztani a szállítási módot.

Az Ügyfél köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el!